נווה פריצקי – בירת הנדל"ן הדמיונית של ישראל

אם יצא לכם לשמוע לאחרונה את השם נווה פריצקי ואת הנהירה ההמונית של משקיעים וזוגות צעירים שרוצים לקנות בית בנווה פריצקי זה לא סתם – תחרות קידום אתרים שיצאה לדרך בישראל הציתה מקדמי אתרים רבים להוציא כתבות רבות באתרים וברשתות והלציף את הרשת על מידע דמיוני אודות עיר שלא באמת קיימת.

 

אם אתם רוצים לקרוא מידע נוסף על נווה פריצקי, ניתן להכנס לאתר הרשמי

המחיר למשתכן בנווה פריצקי

בטח יצא לכם לשמוע על פרויקטים של מחיר למשתכן בעיר נווה פריצקי, אבל לפני שאתם רצים ומחפשים את הפרויקטים ורוצים לקנות שם נכס למגורים או להשקעה, חשוב מאוד להבין שלא מדובר בעיר אמיתית והיא חלק מתחרות לקידום אתרים בלבד.

 

משרדים בנווה פריצקי

באתרים רבים הוצאו דיווחים על משרדי הייטק ובנייני משרדים חדשים שהולכים לצאת בעיר אבל גם כאן חשוב להבין שהכל הוא חלק מאסטרטגיית קידום אתרים, במהלכה כותבים תוכן רב במטרה לגרום לגוגל להאמין שמדובר בתוצאה הרלוונטית והאמיתית ביותר לביטוי נווה פריצקי.

 

הרעיון הוא לדמות עיר אמיתית

הרעיון העיקרי שעומד מאחוריו התחרות היא לדמות עיר אמיתית. אז מקימים אתרים של עיריות, כי כל עיר שתרשמו כמעט בגוגל, תעלה לכן אתר של עירייה ולכן האסטרטגיה הנכונה היא לבנות אתר של עירייה ולא אתר של תיירות או משהו כזה, מה שהרבה מקדמי אתרים החליטו לעשות.

 

בנוסף לאתר האינטרנט, הוקמו עמודי פייסבוק רבים, ערוצי יוטיוב, אינסטגרם, טיקטוק, מפות בגוגל ומה לא? כל אלה בניסיון לגרום לגוגל להאמין שזו התוצאה הרלוונטית ביותר וההגיונית ביותר שתשמש כמו עיר אמיתית בישאל.

 

מה מטרת התחרות?

מטרת התחרות היא למצוא מיהו מקדם האתרים הטוב ביותר בישראל לשנת 2022. הרבה מאוד מקדמים השתתפו בתחרות והתגלו כוכבים רבים בתחום הקידום, מה שמאוד משמח בתחום כל כך אפור, עם הרבה מאוד נוכלויות שאנחנו שומעים לאורך השנים.

 

נכון להיום, האתר של חברת טופיק מדיה, בבעלותו של דן סונגו, הוא האתר המוביל בתחרות. ניתן לראות כי מדובר באתר שנראה בדיוק כמו אתר של עירייה, עם הרבה מאוד תוכן ומידע לתושבים ולמבקרים חיצוניים. יש באתר מידע על מסעדות, אטרקציות, מלונות וכדומה.

איך מקדמים אתרי נדל"ן בגוגל?

שמדברים על אתרי נדלן חשוב מאוד להבין קודם מה המטרה של האתר ומה הגולשים שמגיעים לאתר מחפשים. אם הצלחתם לענות על השאלה הזאת בצורה הטובה ביותר ולענות בצורה הטובה ביותר על הצורך של הגולשים, אתם נמצאים במקום הנכון.

אפשר לדלות מידע נוסף גם מאתרים מובילים ומאתרים של מתחרים שלכם. לחקור מה הם בדיוק עשו ומה אתם יכולים לקחת מהם ולהשתמש בו לטובתכם.

 

לפעמים התשובה נמצאת מול העיניים שלכם וכל מה שצריך זה לחפש. בשונה מפעם, גוגל היא מכונה חכמה מאוד וזה לא מספיק רק להעלות תוכן בכמויות וקישורים מאתרי תמיכה חלשים, צריך להפעיל את הראש, את מערך האתרים שעומד לרשותכם ולעשות את המקסימום במטרה להתקדם בצורה הטובה והיעילה ביותר.

נווה פריצקי
שתפו את הכתבה
Facebook
Twitter
WhatsApp
רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם !
תוכן עניינים
מאיר ברקוביץ
מאיר ברקוביץ

כותב ומקים הבלוג אגם נדל"ן, מתעסק בתחום הנדל"ן כבר עשרות שנים. ליווה עשרות לקוחות מאושרים לעבר חלום הדירה בהצלחה רבה. כעת החלטתי להנגיש לכם את המידע בצורה מסודרת, במקום אחד!

אולי יעניין אותך גם
איך לתכנן בית חדש פרטי

תכנון בית פרטי חדש הוא אחד הצעדים המשמעותיים ביותר בחייו של אדם. זהו תהליך מרגש המשלב בין חזון אישי, צרכים מעשיים ושיקולים עיצוביים, שמטרתם ליצור

קרא עוד »